jag trodde nog aldrig att vi skulle kunna flyga, för vi kunde knappt gå.

 
Stora frågan; varför har jag blogg?
 
Några ynka dagar kvar och november är snart över. Och om en månad fyller jag arton. Vet inte riktigt om det är något att hurra över, får äntligen köpa alvedon i affären!!!! Typ det.
Vad har jag gjort de senaste veckorna? Försöker överleva vardagarna och leva på helgerna. Och jag lyckas väll. 
Helgen som kommer åker jag upp till huvudstaden. Och nej, jag ska inte se swedish house mafia som alla andra. Ska äntligen få se underbara Maskinen igen. Längtar är ju bara förnamnet. Kommer bli underbaaart. Efter den helgen kommer jag ha noll kronor på kontot och vara fattig hela jävla december, eftersom jag är skyldig hela världen på pengar. SCORE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0