TJÄNA

JAHA. Hej livet.
Senast jag skrev skulle jag till Stockholm och se Maskinen. Även om jag var så jäkla trött och vi fick vänta några timmar innan de började spela, så var det så jääävla najs.
Vet inte riktigt vad som har hänt efter det. Har varit skitkass i skolan och struntat i den ett antal gånger. Suttit i en lägenhet i ca fyra dagar och bara druckit massor med öl och spelat tv-spel, samt virrat omkring i ett mörkt visby. Fyllt arton och den dagen kunde inte ha varit sämre. Blivit sjuk och ska få käka penicillin tills nyår. Kan inte vistas bland folk för att utslagen ser så förjävliga ut.. OCH DET GÖR SÅ JÄVLA ONT.
 
SÅ. Imorgon är det julafton och jag vill så jävla gärna strunta i den. Vill bara sitta hemma och glo. AJA, ska sluta klaga. God Jul på er
 
Fina Filippa på sin artonårsdag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG. och strunta i dom där jävla utslagen, du är assnygg alltid. pusspusspusssssssss!!!!

2012-12-23 @ 21:51:03
URL: http://strilllle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0