All our friends they're laughing at us, All of those you loved you mistrust




hallå! åkte hem från Linda idag med 12.05 bussen. Bussen gick inte förbi mig så det fick bli en liten promenad i vårsolen för att komma hem, härligt faktiskt! När jag kom hem fixade jag en milkshake och la mig sen ute och solade. Äntligen så är det varmt ute!

annars har jag duschat, lagat mat och diskat. Skulle egentligen in till stan, men det blev inget. Borde plugga men orkar inte göra nånting så jag funderar på att lägga mig i sängen och kolla på heroes. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla synd att de inte blev något. Du o jag får hitta på något nån annan gång istället. PUSS

2011-05-21 @ 23:22:51
URL: http://strilllle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0