she's got a ticket to ride





Halloj! Har tydligen ett liv nu förtiden, därför jag inte bloggar så mycket.
meeeen! på fredags kvällen blev det att vara hemma hos Sara och bada med henne, Linda, Max, Robin och Maja samtidigt som det blixtrade och höll på, mysigt de. Spelade också lite kort och pratade.

På Lördagen åkte jag veteranbilsrally med pappa och Sebbe. Söndagen; åt glass på glassbaren med Linnea & Linn, pärkade sen med laget. Åt på donken och gick omkring i stan med Linnea. Linnea sov över hos mig så vi kollade true blood och sova, wiihoo!

IDAAAAG har jag och Linnea spelat kubb, hoppat lite studsmatta, försökt cykla lite enhjuling, gjort smoothie, kollat Lost och varit lite i stan. Brabra!

mycket text och snart är det stångaspelen, taggaaaa! pöss

Kommentarer
Postat av: Sofia

fuskar Linnea igen eller vad? Får hon äta glass nu? :)

2011-07-04 @ 22:41:30
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-19 @ 06:16:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0