vår

Längtar efter våren. Min förra vår såg ut något i den här stilen;

jag, mamma och sebbe åkte upp till ett kallt stockholm




många vattenpipa kvällar

snön försvann

det blev bort med vinterjacka & vinterskor och på med vårjacka och tygskor




åt massor med glass

sprang med vårsolen vid kinnerstugorna



solade och ibland med katterna


hoppade studsmatta och provade solisar med Linn

i april föll snön igen



det var valborg med grill, kubb och fest


åkte upp till stockholm och hälsade på min farmor och såg bajen spela fotboll. Ett av det roligaste jag har gjort!

hade kor som grannar

satt ute i solen på rasterna

åkte upp till stockholm med bästa klassen G och parallell klassen H

vårat lilla äppelträd blommade





grillade och badade vid brottet med fina vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh herregud vad jag längtar till våren!! speciellt när man ser såna här bilder!!!

2011-01-26 @ 18:52:07
URL: http://strilllle.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!



Verkar min blogg intressant?



Kika då in hos mig!



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2011-01-26 @ 22:36:13
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååååååh myyyysit :(( &/jesus

2011-01-27 @ 16:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0