all of the lights



ge mig lite sommar

har precis duschat och nu sitter jag här vid datan och lyssnar på lite bra musik. Små fint.
Idag hade jag tänkt att gå upp tidigt och fixa lite på rummet, men sömn går före allting nu för tiden. Och datorn såklart. Så idag har jag inte gjort ett nåe!

Igår gjorde jag inte heller så mycket. Såg på älskade Lost, såg film med sebbe och somnade till How I met your mother vid sex kanske? inte bra alltså..

Snart åker jag och Sebbe nog in till stan. Till huset. Vi ska se film och sånt där mysigt. Det kanske blir att vi håller oss vakna tills skolan börjar imorron. Små mysigt sådär. Fast bara kanske

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linn

du är småfin :)

2011-01-10 @ 15:40:29
URL: http://martells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0