too cool for school



försov mig imorse, så hann inte med första bussen. Tänkte att jag kunde strunta i caden och åka in och bara ha matte. Så jag gick och la mig igen och vid halv nio gick jag upp, åt frukost och borstade tänderna osv.
Alltid när jag åker in med bussen vid nio tiden så får jag alltid stå och vänta på bussen jätte länge. Den ska egentligen vara vid kyrkan tio över nio, men den brukar alltid vara vid mig vid den tiden. Så idag gick jag lite senare än vad jag brukar, så jag skulle slippa stå ute i kylan så länge. Men såklart så åker den förbi mig vid fem över nio. Jätte bra..

kanske lite svårt att fatta, för jag fattar ens inte själv vad jag menar... naj, PUSS

Kommentarer
Postat av: f

jag fattade perfekt! snackas om bursfest på lördag? du ska med vaaa???

2011-02-23 @ 17:59:36
URL: http://strilllle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0