dagar



Lördagen; Vaknade i huset. Åt frukost och spelade kort med Linnea, Victor & André. Efter kortspelande och prat om språkresor så gick jag och Linnea till busstationen och väntade på att Linn skulle rulla in med elvan. När Linn hade anlänt åkte vi in till öster. Vi kramades hejdå med Linnea och jag & Linn handlade mat med mor min. Sen åkte vi hem till mig och åt tacos, kollade film, lyssnade på musik, åt godis, pratade och somnade till HIMYM.

Söndagen; Vaknade vid elva och åt frukost. När vi blev hungriga igen gjorde vi semlor och kollade film. När filmen hade slutat skjutsade vi in Linn till stan och vinkade hejdå, handlade mat och sen hem igen.

Nu sitter jag här framför datorn som jag har gjort ett bra tag nu. Försöker komma på ett dvd-omslag, men det går inget vidare. Orkar inte tänka och ska nog kolla skins och HIMYM, låter bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är hymym för nåååÅ?! :D

2011-02-21 @ 18:04:29
URL: http://jesucristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0