island in the sun



jacka från vila, halsduk från bikbok, vantar som mormor har stickat, gammal väska, converse, linne & kofta från H&M, kjol från monki, halsband från gina tricot.

lyckades att somna igår och med en sovmorgon på det så var jag inte så trött imorse. Haft idrott, konstruktion, engelska och extra matte. Blev lång skoldag fast det har varit ganska grym dag ändå. Sol och fina kompisar! Innan jag skulle med bussen köpte jag Ben & Jerry's som jag ska mumsa i mig ikväll, höhö.

funderar på att vara lite hurtig och cykla ner till lummelundsbruk. Men ska nog plugga till matteprovet som vi har imorron istället. jäjää. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggg och fin vän jag saknar /denise

2011-04-07 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0