"You`re asking me for Inception. I hope you do understand the gravity of that request"




skolan har rullat på bra. Vi började med engelska där vi bara läser. Jag läser boken Shutter Island, spännande! Sen hade vi Teknikutveckling och företagande och det gick bra det med! Vid halv elva fotograferade vi oss. Hela klassen och en foton. Och jag ser nog förjävlig ut på båda, men aja..

Efter skolan så cyklade jag och Linda till Hemmakväll och köpte glass sen cyklade vi hem till Linda och var onyttiga och pluggade matte! As bra! Gott var det också!

och om valet så tycker jag som många andra att det var sjukt dåligt att SD kom med i riksdagen. Pinsamt. Skäms lite nu att vara svensk! Och tycker det var synd att moderaterna vann. Skulle varit bättre med något rödgrönt!

nog om det. nu ska jag plugga matte, hugs!

Kommentarer
Postat av: Cissi

gott!

2010-09-20 @ 22:56:22
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: simone

vad smarrigt:D

2010-09-22 @ 12:38:07
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0