Ointressant

Jahaja... Linn tyckte att jag inte hade bloggat nått bra, så här kommer ett inlägg!

Ja, kan väll börja med att säga att jag inte är i burs längre. Utan i väskinde. Var ett mycket svårt val att välja om jag skulle åka till väskinde idag eller imorron. Men jag hade inget att göra i burs så då kunde jag lika gärna åka till väskinde och inte göra nått där !

Igår så satt jag uppe ganska länge och gjorde ingenting. Det var ... ja.. kul. Skulle kolla film, men hittade ingen bra. Och jag skulle elda också, men pinnarna ville inte brinna länge. Har väll inte det där rätta knycket.

Kan medela att jag har fått ett brev om intagnings prov till filmgymnasiet. Och man ska göra massa konstiga saker då. Får väll knäppa en bild på brevet och visa senare.

Nej nu ska jag fortsätta ha ett tråkigt liv och vänta på att det blir torsdag så att man äntligen får åka med den roliga tre timmars-morron båten till det fastalandet. Och snart börjar skolan igen! Bara... fem dar kvar om jag inte räknade fel på handen. Det kommer bli så trevligt. Längtar inte.


Och så en bild på hur Linn rider...


...nej, inte riktigt, men för cirkus tre år sen så red hon så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0