paket

Hola!
Har inte suttit vid datan så mycket, så ja.. bloggar nu.
Min dag började med att försova sig. Så fick ta en senare buss, men missade matten så det var bra. Annars hände inget speciellt i skolan vad jag kan komma ihåg.
Efter skolan mötte jag upp Mats. Om nån kommer ihåg så var det han som spelade in musikvideon som jag var med i. Någon som kommer ihåg? Om inte, klicka här! Ja, ialla fall så hade True Widow skickat grejer. Så då fick jag grejerna av Mats idag.





ja, tre t-shirts, två skivor och klistermärken och pins. Ja ni ser väll själva vad det är.. hoppas jag. Jusste, en keps också. Den ser ni inte!

Neeej, nu måste jag verkligen sova och får hoppas på att jag kan sova inatt

puuuuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina grejer du fick ! Snällt ;)

2010-03-11 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0