laugh and scream get out of bed,



tröja - gina tricot, byxor - cheap monday. skor - vans

Idag trodde jag det skulle vara lika soligt och vårigt som igår. Men, nej.. tydligen inte.

I alla fall så har det varit en vanlig tråkig skoldag. Har pluggat lite till NO provet som är på fredag och jag kan ingenting! Och idag fick jag också reda på vad jag fick på Nationella provet i Engelska. Ett starkt G. Trodde seriöst jag skulle få IG eller ett svagt G, men helt sjukt att jag nästan, nästan fick VG ! För jag är verkligen dålig på engelska, haha.

Och en till sak som är helt otroligt är att jag inte har sovit idag, alltså efter skolan. Sover alltid när jag kommer hem från skolan, men jag är as pigg nu! otrrrrroligt.

och nu när jag är pigg så får jag försöka hitta på nått å göra också...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0