Bak dag




Kom nyss hem från skolan. Jag och några till från min klass har bakat från 14.00 - 18.30 ! Så nu är jag helt död. Är trött (som vanligt?) och har ont i hela kroppen..

Min klass håller på och samlar in pengar till en liten klassresa. Vi kommer nog inte få ihop så mkt pengar, så det blir väll kinner i år igen. Men, vi kan ju alltid försöka. Men nu har vi i alla fall bakat och fått ihop nått över 2000, och sen ska vi ha ett "knatte disco" och får hoppas på att vi får in lite stålar.

Idag fick vi våra svenska nationella prov. Jag fick bara G.. så jävla dåligt. Hoppades iaf på att få VG på uppsatsen, men tydligen hade jag skrivit fel och bara fått ett G.. ajaa,

Nu ska jag stretcha ut kroppen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0