pepparkakståg!














igår så följde jag och sebbe med hem till Sofia och Linnea. André hängde också med. Vi gjorde pepparkakståg! Det blev väll helt okej. Eller det blev as snyggt! Tog kvart över nio bussen och kom hem kanske halv, kvart i tio? Duschade, åt macka och sen sova.

Idag stannade jag hemma från skolan. Ont i huvudet, snorig, ont i halsen. Sånt där mysigt ni vet. Fast skulle väll ha varit bättre om jag hade åkt in till skolan, eftersom jag hade prov idag + att jag och Linda skulle göra klart tekniken. Aja, drar nog till skolan imorron om jag mår bättre.

naij, puss!

Kommentarer
Postat av: camilla syster

Åh va fint tåg, glada färger o grejer, fiint!!

2010-12-09 @ 17:16:59
URL: http://camiljonpix.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0