galne










i Tisdags lekte jag med Sofia och Linnea. Vi kollade film, spelade spel och busade. Vi va med killarna som bor under dom också. Dom tävlade om vem som kunde få in fläst bullar i munnen och vem som kunde dricka 1 L vatten snabbast. Lite små galne sådär.

Eftersom jag, Sofia och Linnea skulle dygna fick vi försöka hitta på så mycket som möjligt. Vid fyra tiden gick vi hem till André och Carl och kastade snöbollar på deras fönster. Vi var också elaka och mulade dom och sen skottade vi upp snö framför deras dörr så dom inte skulle komma ut nästa dag. Vi trodde såklart att dom skulle få upp dörren, men det fick dom inte. HAHAHAH, vi är så elaka.

Vi höll oss vakna enda tills skolan började vid halv nio. Vi såg på något julspex som var ganska tråkigt. Vid halv tio slutade det och vi drog hem till Sofia och Linnea. Sebbe kom också dit. Vi åt nudlar och sen såg vi på film. Somnade på en gång och sov till klockan blev halv sex typ? BRA!

sååå, det var min fina tisdag + onsdag. Ska kolla film och sova nu. Imorron drar jag och sebbe in till stan vid halv tio och sen åker vi ut till burs och träffar Alexander, Jessica och Camilla som har kommit till Gotland, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0