It’s all over like steps in the first snow





yesyes.
åkte söder ut, till burs. Följde med Linn hem, Nicolina hängde också med. Vi åt. Det var gott. Sen hämtade pappa mig. Skulle egentligen upp till hemse och se lucia grejen, men skjutsen krånglade. Hade ändå inga pengar. På lördagen skulle jag egentligen va med Denise, men skjutsen krånglade då också. Satt hemma själv och kollade skins och gjorde äckliga chokladbollar.

idag åkte jag in till stan och kollade på Olle, Andreas och Linnea från idol. Bra, men kallt. Gick hem till Linda efter och värmde mig med filt och te. Sen hem!

intressant eller? puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar inte? jaha du pratar om dig själv ;);)

2010-12-13 @ 19:37:27
URL: http://fffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0