We take a walk, the sun is shining down Burns my feet as they touch the ground





Kan väll börja med Glad Påsk! För det är väll påsk idag?

Jaja.., Åkte in till staden med mamma och Sebbe. Vi åkte till Farbror Fynd för att fynda.. men det blev inget. Sen efter åkte vi till hamnen. Rättare sagt Glass Magasinet. Det öppnade förra veckan tror jag, eller nått liknande. Jag tog smakerna Caffe Latte och Strawberry Cheskake. Mumsigt !

Vad ska jag göra nu då? Tänkte skissa lite på hur mitt rum ska se ut. Och se någon film. Är sugen att se en skräckfilm. Och det passar ju nu mitt på dan, hehe.

puuuss

Kommentarer
Postat av: Stina

så vårigt med glass!

2010-04-04 @ 01:23:29
URL: http://fubu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0