There's nothing to do and there's nothing to say


Lily Allen

Hejsaan! Hemma igen. Eller kom hem för några timmar sen.

Igår så sov jag då hos Vickan. Vi såg på film och spelade kubb.
Idag cyklade vi med Vickan's tandem till södervärn och såg på när vår klass spelade påsk kuppen. Dom förlorade tyvärr alla matcher.. förutom en tror jag. Eller dom van automatiskt eftersom det laget dom skulle möta in kom dit..? Nått sånt..
Sen så cyklade jag, Vickan, Amanda och Ronjah till öster. Fyra personer på en tandemcykel gick inte. Haha, vi cyklade mitt i vägen och satt gaaanska konstigt. Haha, så vi fick gå istället.

Funderar på att klippa lugg igen. Kanske till sommaren, får se.. Nu ska jag se på en film.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0