Don't worry about a thing, 'Cause every little thing gonna be all right.



Hola!

Kommer nog inte blogga så mkt framöver, eller det kmr inte bli så mkt bilder. Objektivet är sönder. Inget allvarligt, men ska lämna in den till expert på tisdagen tror jag.

På Måndag ska jag och Vickan se på när våran klass ska spela påsk kuppen. Så imorron ska jag sova över hos Vickan, för jag kan inte komma in till stan på måndagen. Gotlands busstrafik är verkligen inte den bästa.
Kan nog få med mig någon digital kamera som jag kan ta kort med, så det blir några bilder iaf :)

Nu ska jag se Torkel i knipa, haha. As länge sen man såg den! Sen sova, upp tidigt imorron.

puss, vi hörs på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0