Snööööööö



Imorse blev det en liten chock när man såg att det snöade! Nu när det äntligen har varit bra väder, så blir det grått och tråkigt. Det måste väll ändå bli fint i helgen!
Jag skulle springa idag också. Men jag var på sån där information grej på Christoffer Polhemgymnasiet om Teknik. Teknik verkar vara den jobbigaste linjen av alla! Nej men, man ska vara bra på matte. Kunna typ A, B, C och D ! Sen ska man tycka det är kul med matte, och sen ska man tycka om kemi och fysik. Och allt det där hatar jag! Så jag är inte lika säker på om jag ska gå på teknik längre.. Får se hur det blir.

Imorron är det NP i matte. Inga kommentarer, får hoppas på det bästa. Skulle tagit med SO grejen idag igen, men glömde! Bläää.. hatar skolan jusst nu.
Ska nog sova lite nu, för är as trött. Och ikväll så är det många bra program, så måste vara pigg till det!

puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0