några dagar innan sportlovet

Har ingen ork att blogga och ingen ork till att fixa med alla bilder. Men ikväll ska jag försöka fixa klart alla dessa bilder. Lite från dagarna innan sportlovet;


Linda sov hemma hos mig en kväll. Blev nyponsoppa med glass & mandelbiskvier. Laga god mat & plugg.


Vi slutade tidigt från skolan en dag så jag, Linda & Linnea åt Maxmat nere vid hamnen. Mys det!

Skulle hem till Linnea och möttes av en översvämmad tunnel. Det var kul

På fredagskvällen åkte jag in till staden och träffade Nicolina! Kollade in hennes nya place och hon bjöd på gofika. Massor med bra prat. FINFINT!

Kommentarer
Postat av: nicolina

jag är så arg på dig just nu.

haha åååh :(

2012-03-04 @ 15:47:50
URL: http://nicolinamangards.blogg.se/
Postat av: nicolina

för att bilden på mig är jete fiul! D:

2012-03-04 @ 22:05:15
URL: http://nicolinamangards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0