"You should have let that happen, man. I was supposed to die."



Såhär blev då mitt dvd-omslag. Man skulle egentligen välja sin favorit film, men jag valde att ta min favorit serie istället! Blev väll helt okej, får hoppas på att jag får någorlunda bra betyg på't!

Idag rullade skolan på bra faktiskt. Hade grafo då vi redovisade dvd-omslagen. Sen hade vi matte. Satt i studioteket och lyssnade på musik och gjorde nästan ingenting. Sista lektionen var multimedia med Liv. Hon tycker inte om mig, men det är ganska lugnt eftersom jag inte gillar henne heller. Fast idag var hon mindre dum, bra!

Efter skolan åt jag och Gry på max. Kom hem för kanske en halvtimme sen och ska fixa något att käka nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0