LOST



 

I förrgår eller när det nu var, så såg jag slutet på Lost. Det är konstigt hur det kan vara slut nu. Så hemskt på nått sätt! Nu är det över för alltid, kommer aldrig komma en till säsong.. synd. Enligt mig så tycker jag att slutet var bra. Det var sorgligt och fint och jag ska inte säga för mycket.

 

Tycker att alla ska ge Lost en chans och se på programmet. Många dissar Lost för att det blir för krångligt och man hänger inte med, men om man bara tittar på alla avsnitt igen så kommer man tycka att det är bra och man kommer fatta! Det är den bästa serien jag har följt! Så, jag kommer sakna Lost. Så nu är det bara att köpa dom två sista säsongerna och sedan kolla igenom allt igen.

 

godnatt med er!


Kommentarer
Postat av: FEBBS

ååh du är ju för underbar ågh sluta, tusen tack fina du !:) och gud kmr ihåg lost, big love! hehe

2010-05-28 @ 23:58:08
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0