tråkigt babbel

jag hade helt fel om dagen, nästan.. Ja, jag sitter vid datan och tv'n. Men jag gick inte upp så sent som jag trodde. Vaknade automatiskt vid tio, men var ganska trött så halvsov tills klockan blev halv tolv/tolv. Och ingen på gotland har väll missat vädret? fast det kanske är värre här på sudret. Men det har spöregnat, åskat och kanske blixtrat..
Men enligt SMHI så ska det vara soligt och det ska vara 29 grader nu. Och om man kollar vädret under veckan så ser det inte så bra ut, kolla bara söndagen!



nej hejdaaa

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-19 @ 11:15:53
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0