så sent och så tidigt




jag vill sova och sen vakna tidigt och vara pigg och göra något vettigt. men jag vet att jag kommer somna om någon timme och sova sent in på eftermiddagen. Jag som har vant mig att gå upp tio.. och tack för att det är någorlunda svalt på rummet! Äntligen!

idag när jag kmr vakna sådär sent och vara sådär jobbigt svettig som man är på morgonen nu för tiden, kommer jag sätta mig vid datan/tv'n och bara sitt där på soffan och tjocka mig. Jag antar att det kommer vara varmt och bra bad och sol väder, men ja har ingen att bada eller sola med. Frågan är om jag har så stor lust att cykla ner till herta själv? nej det har jag inte..

sängen here i come, puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0