Time and time and time and time again

Såhär pigg och glad var jag idag

nu går jag i min riktiga klass. Vet dock inte vad den heter, men jag valde design. Och jag vet inte om jag ångrar mig eller inte, tror inte det. I alla fall så började vi åtta idag och slutade tio. Trevligt. Jag följde med Linda hem och då sov vi. skönt. När vi hade sovit i någon timme åkte vi till ÖoB och träffade Sara, sen gick jag in till öster och mötte upp mamma, sebbe & henke. Och ja, vi skjutsade hem Henrik och sen åkte vi hem.

Nu så ska jag nog sova, eller snart iaf. Börjar nio imorron och då ska vi gå till snäck och bygga sandskulpturer, eheh.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefint hår! snygg frisyr med! =)

2010-08-26 @ 23:23:08
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0