dreams dreams, of when we had just started things

Jag börjar nästan alla mina inlägg med Idag... ballt.

Behöver inte börja med ett Idag, för jag har inte gjortnånting Idag. Jag har suttit vid datan, sovit käkat. Typ det..
Visst är det bara den här veckan sen påsklov? Om det är så, så längtar jag. Och veckan som kommer är soooft.

MÅNDAG: Vanlig dag + bad. Fast det är helt okej, för vi ska livrädda och ha kläder på oss.. så det funkar
TISDAG: Vanlig skoldag,
ONSDAG: Tema dag. + Andra Avenyn, True Blood & LOST! En uppesittarkväll
TORSDAG: Tema dag + Vampire Diaries
FREDAG: Ledig!

Och sen påsklov va? Får hoppas på det.

Nej, nu ska jag antingen äta mat, vet inte om den är klar. Eller se på HIMYM



puss

Kommentarer
Postat av: Zin

Japp här i gbg äre iaf lov v14! LOST <3 !

2010-03-28 @ 22:55:47
URL: http://newzin.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Önskar dig en trevlig måndag! :)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-03-29 @ 08:35:34
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0