Don't tell me what I can't do




Några fina tröjor med fina Lost citat och så. Älskar Lost och skulle gärna vilja ha någon av dom här. Tyvär så är sidan utländsk så då blir det ganska dyrt och krångligt att beställa.. men tryck på någon av bilderna för att komma till sidan!

Vad har jag gjort idag då? Börjat nio med läsning, sen SO och vi gjorde SO 12'an och kollade på världens statistik. Hur många som dör och föds osv. Siffrorna ökade hela tiden. Helt sjukt. Där satt vi och kollade på en statistik om hur många som hade dött idag och det var ju nästan som vi satt och kollade på när folk dog. Usch! :(
Efter SO'n så var det NO prov. Det gick otroligt dåligt. Svarade på kanske tre eller fyra frågor av åtta... hehe.. Sen så hade vi Lunch sen krt.

NU ska jag sätta mig framför TV'n tror jag !

Det är hemskt hur vi människor är. Hur vi sakta, sakta dödar jorden. Hur vi dödar oss själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0