Jag var, är och kommer alltid att bara vara


snook

Godmorgon!
Skulle egentligen vara i skolan nu. Meeeen, jag vill inte! Eller, jag missade bussen. Den kom tidigare än vanligt, så då åkte den förbi mig. Men sebbes klass börjar 09.00 idag, så då kan min klass också göra det. Och sen så har vi bara slöjd nu, så det gör nog inte så mycket.
Nationella prov i matte idag också! det börjar vi nio va? Jo, det tror jag. Hoppas!

Igår var det Lost också! Åååh, vad bra det är! Men dom i USA har bara några avsnitt kvar, sen får dom se slutet. Så orättvist! Men aja, ska käka frukost nuu

puss

Kommentarer
Postat av: Zin

Tja du Simone, du vet väll att man kan ladda ner Lost va? ligger ute på bla the pirate bay. (shit, lät nästan som att jag gjorde en reklam, Du vet väll att apotekets tandkräm är svin bra? typ..haha) ha det fint!

2010-04-22 @ 21:07:47
URL: http://newzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0