let em' in




det är sommarlov och jag kan äntligen andas. Firar det med att vara i burs med fina vänner. Dricker öl, kastar kubb, dansar och sitter uppe tills solen går upp. Planerar in lördagen perfekt med Filippa, fast när vi vaknar igen blir inget av det planerade av. Istället blir det serier mest hela dagen och på kvällen åker jag, sebbe och Linnea till hemse för att hänga lite på en studentskiva. Men när vi kom dit var redan festen över. Åker vidare till nästa studentskiva i när. Dricker öl, shottar äcklig sprit, dansar på bord och kastar lite kubb. Mys!

Idag blev det städa + tvätta dag. Tränade lite pärk med Linnea också. Nu är jag i väskinde och ska snart kolla lite serier. Imorgon kommer min syster Jessica ner till gotland, så ska antagligen umgås med henne. Senare på kvällen drar jag kanske till roma med Linda och då blir det husvagnsfix! TJINGELING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0