all I ask of you








bilder från helgen

fredags; ut till hemse och skejta med Filippa. Äta god mat och sen dra till havdhem och dricka med några bra kompisar. Blev inte så mycket fest, men ja det blev bra.

Lördagen; Hängde en stund hemma hos Gustav och kollade film. Haha, bästa filmen alltså. Sen hem till Filippa och försöka planera kvällen. Jag drog tillslut in till stan för att dricka med bror, kusin och några till. Och jaa, festa i stan är aldrig något bra tydligen.

idag; Hängde med Sebbe och Victor ett tag tills jag & sebbe skulle hem. Har gjort lite läxor, eller en. Imorgon har jag prov och jag längtar.. GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

loveuuu bästa!!

2011-10-03 @ 18:29:22
URL: http://jesucristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0