finns inte mycket mer att säga nu


jag & bästa Denise i Lördags

idag har vi varit lediga från skolan. skönt! Har inte gjort något vettigt. Kollat det senaste how i met your mother avsnittet, försökt att plugga grafo, städat lite, suttit vid datorn. Ja men typ det. Kul att det har varit fint väder och jag har inte varit ute. HEHE..meen det finns inte så mycket att göra här i väskinde och det går inga bra bussar in till stan, så det var ju en ganska bra anledning.

nuuuu ska jag göra något enstaka tal i matteboken och bläddra igenom grafo boken och kanske pilla lite i CAD, men bara kanske. Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla The walking dead. Bra. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0