igår & idag

igår;




idag;









igår kväll var jag en liten stund med Linn som jag inte har träffat på år och dar. Vi cyklade ner till herta och satt vid stranden och pratade om allt möjligt i någon timme. Efter att jag hade kommit hem så kom Denise över, som jag heller inte har träffat på ett bra tag. Vi pratade, åt cheez ballz och var ute och gick.

idag har det varit veteranträff. Pappa åkte som vanligt med fiaten. Vindstilla och riktigt varmt ute, lite jobbigt men härligt. Har massor med bilder från fredagen och lördagen som jag ska fixa, sen kommer de upp på bloggen någon vacker dag.

Kommentarer
Postat av: denise

myyyyyyyyyyyspöööööööös

2011-06-06 @ 22:50:13
URL: http://jesucristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0