Nu pratar dom mord, som man pratar om sol där jag bor.







Igår var det en kort skoldag som vanligt. Efter skolan följde jag med Sofia och Linnea hem till dom i huset. Vi gjorde grymma semlor och satt vid datorn. Efter att vi hade käkat la vi oss i Linneas säng och kollade på film. Fast jag somnade,hehe..
Efter lite sovande och filmkollande gick vi ner till killarna. Jag, Sofia, Linnea, Sebbe, Jakob och André gick till biostaden och kollade filmen Devil! Den var ganska bra faktiskt! Efter bion skulle vi egentligen ut och käka på restaurang men vi var inte särskilt hungriga så vi gick hem istället. I huset satt vi uppe på Linneas rum och skrattade. Vi åt lite makaroner också och när klockan började närma sig läggdags kollade vi på film och somnade till slut.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0