Everybody know, I'm a muthafucking monster



bilder från igår

vi har fixat nytt internet, så nu går det snabbt. Det tråkiga är att det inte funkar på min dator. Så nu sitter jag vid sebbes dator. Han ska fixa mitt internet imorron om han sover hemma vill säga.
Lyssnar på musik och laddar ner lite film/serier som jag ska kolla på mitt rum sen. Mysigt. Tror jag ska fixa upp mina hyllor på väggen lite senare. Men vet inte riktigt vart dom ska sitta, HEHE.

Annars idag har jag gått lång dag i skolan. Haft grafo, matte och multimedia. Slutade 15.20, segt!

yeye, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Amalia

Åh tack så jättemycket.. vem du nu är??!?!?!? din blogg verkar oxå skitfin!!!! Ha en fortsatt trevlig kväll! <3<3<3

2011-01-18 @ 20:54:03
URL: http://aahlsten.blogg.se/
Postat av: f

snaaaaaaaaaaaaaaaaaaap! rätt gissat;)

2011-01-18 @ 21:47:28
URL: http://strilllle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0