härligt







halluu
i onsdags sov jag över hos dom i huset. Var trött hela onsdagen så vi sov och kollade film när vi kom hem från skolan. På kvällen gick jag, Linnea och Sofia och åt pizza på celine. Mumma! Vi somnade sen väldigt tidigt faktisk. Redan vid halv tio. Grymt!

På torsdagen började vi tio i tio, så det blev en skön sovmorgon. Konstigt nog så var jag ändå ganska trött i skolan även om jag hade sovit många timmar. Vi hade iallafall idrott, konstruktion och Engelska.
Efter skolan gick jag, Linnea och Sofia till coop och handlade lite, sen vidare till huset. Vi + Sebastian och André gjorde pannkakor. Eller jag var dum och inte hjälpte till. Förlåt! Gott blev det iaf!

Vid sex tiden satt jag i säves aula och hörde på en gubbe som berättade om datorerna som vi teknikare + Nv'are kommer få nästa fredag. Finfint!
Efter det åkte jag till coop och handlade tacos med Sofia och Linnea som vi sedan lagade med Sebastian, André och Jakob. (förlåt igen för att jag inte gjorde ett nåe. Får komma hem till er och städa eller något snart)
Vi lekte sedan kurragömma med alla i huset och Victor & Carl hade vattentävling. Coolt alltsååååå.
Jag, Linnea, Sebastian, André och Jakob höll oss vakna tills klockan blev sju nånting, då vi alla somnade i soffan.

lite små rörigt inlägg, men PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0