hola amigo!



varit i skolan idag, eftersom jag är duktig. Efter drog jag hem (känns som hemma fan) till huset med Sofia och Linnea såklart! Vi gjorde inte så mycket. Försökte komma på vad vi skulle göra, men vi hittade inte på något. Innan jag skulle hem så spelade jag, sebbe, sofia, jakob och carl lite kort och åt bullar. Kul jul!

Direkt när jag kom hem sov jag. Gick upp och åt och gick och la mig igen. HEHE. Men nu är jag vaken och har världens huvudvärk och är hungrig, så ska nog ta något att äta.
Funderar på att inte åka till skolan imorron. Ska redovisa min svenska grej och jag har inte läst igenom den än och jag antar att det är ganska mycket som jag måste fixa..

naj, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0