inget liv




hallååå!
har ont i huvudet och typ kramp i hjärtat? inte bra. Måste sova men vill verkligen se Lost, så ska nog göra det.
Idag var det kort skola, som vanligt! Bild & matte. Gick faktisk bra på matten ;o
Efter skolan så hade jag omprov. Gick nog bättre, får hoppas på det iaf. Sen efter det så gick jag och Gry omkring i stan. Jag köpte present till Linn, as bra presenter alltsååå! Men kommer inte träffa henne på ett tag, så hon får det på höstlovet! Sen så gick jag hem till Daniel. Vi gjorde väll inte så mkt. Sen åkte jag med bussen heeem.

Nu ska jag se Lost då. Men ska ta bort sminket och så först, gnatt!


Kommentarer
Postat av: f

Inga pojkvänner sa vi ju simone!!!! hihih

2010-10-21 @ 16:47:56
URL: http://fffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0