Är det så här det känns att va lycklig? Det är inga problem




Nu är jag hemma hos mamma. Har käkat bulgur, falafel och sallad. Gott!
Jag har inte gjort något speciellt idag. Sovit länge, suttit framför datan/tv'n. Man brukar väll inte göra nått speciellt på söndagar.
Snart ska jag duscha och sen ska jag.. ähmm.. vet faktiskt inte. Jag är sugen på att se på film. Så får väll antingen ladda ner nån film, eller fråga sebbe om jag får låna hans externa där han har alla filmer. Jajajjajaa...

Nu ska jag packa upp kläder och sånt däraaa..

pussen

Kommentarer
Postat av: f

jaa visst är det.

Och du har ingen aning om vad du snackar om :D

puss

2010-03-15 @ 19:16:12
URL: http://fffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0