Tema dag

Hejsaaaan

Min dator strular lite, så måste starta om den hela tiden typ. Men iaf så har vi haft tema dag idag. Det var ganska soft. Såg på en film som heter This is England. Har sett den förut, men den är ganska bra. Sen diskuterade vi filmen och sen så fick vi sätta på positiva och negativ ord på två olika pappersgubbar.
Sen efter skolan gick jag på stan med Nora & Vickan. Fast Nora åkte med bussen hem, så vi gick inte så länge med henne. Letade efter bikini, för imorron har vi bad. Funderar fortfarande på att strunta i det, men får se..

Nu ska jag sova lite innan maten. Sen hörs vi kanske sen.


En snygg Lily Allen
puss puss

Kommentarer
Postat av: denise

de har du rätt i!

som tur va har jag dig att lyssna på när de gäller serier, kanske ska ge lost ett försök också ?;)

2010-03-31 @ 19:52:09
URL: http://dschuberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0