Lite kalas




Igår åkte jag ut till Burs och firade min mormor som fyllde år i torsdags.
Varje gång man är hos mormor & morfar på kalas eller bara hälsar på så bjuder dom (eller mormor) på massor av kakor och sånt. Och jag och mina syskon har alltid (iaf när vi var yngre) haft en "regel" att man ska äta varje kaka som man blir bjuden på. Alltså, man ska ta en kaka från varje fat.. Lite svårt att förklara, men aja.
Så igår åt jag sju olika kakor och två olika tårtor. Och jag var propp mätt. Fick tvinga i mig tårtbitarna.
Vi kollade på en film när min mormor var ung, och hon var väldigt vacker. Sen åt vi ännu mer.

Kalaset började vid 18.00, så vi åkte hem vid elva tiden. När jag kom hem somnade jag på en gång. Var as trött!

Nu ska jag nog städa lite på mitt rum och sen se på Lost. Imorron är vi lediga och på Tisdag med!

puuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: denise

hahahahah fan vad jag tycker om din släkt utan att träffa alla ! :D

2010-03-21 @ 19:35:46
URL: http://dschuberg.blogg.se/
Postat av: KATTIS ♥

sv: hihi härligt att du gillade videobloggen :D

2010-03-22 @ 22:50:34
URL: http://kattistestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0