stormy weather






fyfan. är spymätt. så ni vet.

skola som vanligt. Matte, idrott och TMS. Helt okej, även om torsdagar är en av dom värsta dagarna på veckan så rullade det på hyfsat bra.
Efter skolan mötte jag upp Linn. Träffade Nicolina en snabbis också. Jag och Linn gick till hedbergs och fikade och snackade skit. Skönt och kul att träffa och bara prata med Linn. Vi gick runt och kollade lite julklappar och kläder också.

nu ska jag kolla på PH som jag missade, sen skins och sen plugga.

pussN

Kommentarer
Postat av: f

Ja jag kommer!! Och ja det låter skit bra, då jävlar får vi smida planer höhö! Gillar du princesstårta btw? <3

2010-12-16 @ 20:15:36
URL: http://fffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0