Ge mig lite sommar tack!





hallå på er där ute.. idag har jag gjort nada.
Har gått upp tidigt (tidigare en vanligt..) och åkt ut till Stånga och hämtat upp Sebbe som har varit på lan. Sen när vi kom hem sov jag. Seeeeen så har jag bara suttit vid datan. Har kollat på Vampires Diaries.

Imorron så kommer kanske mitt objektiv. Så om det gör det, så ska jag åka in till stan och hämta det. Sen så ska jag kanske åka ut till burs. Har inte varit där på hela påsklovet, så jag ska nog hälsa på pappa och katterna och sånt.

Nu ska jag kanske se på film, eller bara sova

puss


Kommentarer
Postat av: f

Jag denise marcus och henrik kommer till er ikväll. So I hope you'll be there ;)

2010-04-09 @ 12:46:33
URL: http://fffff.blogg.se/
Postat av: denise

tänkte skriva samma sak som fippsi! :D

2010-04-09 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0