Onödigt babbel

jag har verkligen ingenting att göra. Är inte trött, som man egentlig skulle varit vi den här tiden.
Ska äta frukost nu. Japp, det ska jag! Yoghurt och macka och vatten. Är alltid hungrig på kvällen, aldrig på morgonen. Konstigt det där. Men det ska bli gott. Längtar. Intressant

Ska se film också. Det har jag gjort hela dan igår och idag. Igår såg jag Fast and Furious, den var braaaa. Sen såg jag A walk to remember. Den var också bra, men sorglig. 2 filmer = hela dan..
Det känns som jag gråter till alla sorgliga filmer. Förut grät jag nästan aldrig till sorgliga filmer, det var liksom inte sorgligt. Men nu så gör jag det. Konstigt.

Nu för tiden sitter jag ofta och lyssnar på låtar från Lost. Och det är ju inga sjung låtar, utan bara instrument låtar. Men det är fint, och man känner verkligen känslan som låten ska framhäva (säger man så?)

Denna tex;
Michael Giacchino - Ji Yeon (Life & Death)


Börjar nästan gråta! Så fint är det.

Det här var intressant att läsa, jag vet det! Nu ska jag se film IGEN! Och nu ska jag se en film som alla redan har sett, bättre sent än aldrig? 500 Days of Summer.

puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: denise

haha okej :D jag började spela på lp, fett kul juu! :D hahah

2010-04-08 @ 11:38:05
URL: http://dschuberg.blogg.se/
Postat av: denise

hihi yees, är du i burs i helgen ?:D

2010-04-08 @ 15:18:00
URL: http://dschuberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0