I've got some news for you,


kofta från JC, Linne från Cubus och kjol från Åhléns

Var i skolan idag. En helt okej dag. Vi har pratat lite om vad vi ska göra på vår klassresa. Vi kommer ju inte komma någonstans, men nått kul måste vi ändå få göra! Men det verkar som att våra klass lärare inte vill/orkar nått sånt. Vi får inte sova över, för då litar dom inte på oss.. aja, man får hoppas på det bästa

Har inte gjort så mycket mer idag. Var aaaas trött när jag kom hem, så somnade nästan på en gång.
Borde skriva om Problem i världen, men jag glömde papprena i skolan. Borde också träna, men är för trött. Borde också städa mitt rum, men orkar inte. Borde också börja skriva på min deckare, men har ingen fantasi!

hej då, puss


Kommentarer
Postat av: f

DU är söt :)

2010-04-21 @ 14:30:49
URL: http://fffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0