i'm a ninja, Of the dance floor



I fredags åkte jag ut till burs. När bussen precis åkte så ringde expert och sa att objektivet hade kommit, bra.. Om dom hade ringt lite tidigare så hade jag ju kunnat ta några bilder under helgen. Men aja...
I alla fall så kom det över lite folk till oss, vi gjorde väll det vanliga. Men det var kul!
På lördagen sov jag länge. Lite för länge.. Linn kom iaf över vid åtta tiden och då såg vi på tv och sånt. I morse, eller vid tolv nånting så gick vi ut och sprang. Duktigt! Sen spelade vi kubb med sebbe. Efter det cyklade Linn hem och jag och sebbe åkte hem till mamma.

Nu har jag inte gjort speciellt mycket. Ska sova snart, för imorron börjar skolan igen. Härligt! Neej, nu ska jag sovaa

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0