here comes the sun king




Gud vad vädret har varit skönt idag! Varmt och soligt. Längtar till sommaren!

När jag kom hem skulle jag egentligen dra till kinner och springa, men jag var för trött och lat. Så imorron så blir det istället. Då slutar jag tidigare också.
Idag fick man också reda på om man kom in på sitt gymnasieval. Jag fattade inte riktigt om jag kom in på teknik, tror inte det. Jaja, tror ändå att jag aldrig skulle orka med teknik. För mycket matte..
Apropå matte så är du ju ett härligt nationellt prov i morron i matte! Det kommer verkligen inte gå bra, men får väll göra mitt bästa. + att jag måste lämna in en SO grej imorron som jag inte är klar med, men då är det viktigare att jag klarar NP istället, vill inte ha IG i matte.

Så nu ska jag pluggaa

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0